7 de noviembre de 2012

I la 3003? / ¿Y la 3003?

Definitvament, la resolució 3003 encara està pendent d'una data de pagament.
Divendres passat vam fer una ruta per Barcelona alguns dels alumnes afectats (i uns altres voluntaris que ja havien cobrat les seves beques) i ens vam adreçar al Ministeri d'Economia, a Tresoreria i al Consorci d'Educació, on a part de posar instàncies ens van dir que possiblement es donaria l'ordre de pagament a finals d'aquest mes de novembre.
Però hem decidit fer més soroll encara, que es conegui la nostra situació, de manera que et demanem, hagis cobrat la beca o no, que t'uneixis la setmana que ve a nosaltres.

Si vols saber com, quan i on, només has de sol·licitar l'entrada al nostre grup de les Beques a Facebook fent click aquí.

Moltes gràcies i ànims a tots!
__________________________________________________________

Definitivamente, la resolución 3003 aún está pendiente de una fecha de pago.
El viernes pasado hicimos una ruta por Barcelona algunos de los alumnos afectados (y otros voluntarios que ya habían cobrado sus becas) y nos dirigimos al Ministerio de Economía, a Tesorería y al Consorcio de Educación, donde a parte de poner instancias nos dijeron que posiblemente se daría la orden de pago a finales de este mes de noviembre.
Pero hemos decidido hacer más ruido aún, que se conozca nuestra situación, de manera que te pedimos, hayas cobrado la beca o no, que te unas la semana que viene a nosotros.

Si quieres saber cómo, cuándo y dónde, sólo tienes que solicitar la entrada a nuestro grupo de las Becas en Facebook haciendo click aquí.

¡Muchas gracias y ánimos a todos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario