Estudiants de batxillerat i FP no han cobrat beques del curs passat
Diversos estudiants de batxillerat i formació professional encara no han cobrat les beques corresponents al curs 2011-2012, tot i que el departament d'Ensenyament ja els ha comunicat que els han estat concedides i el ministeri d'Educació fins i tot els ha informat que ja han estat abonades al seu compte corrent.
Ana Coloma, de 22 anys, va acabar el cicle formatiu de grau mitjà de comerç al mes de juny, però no va cobrar la beca a finals de curs, com és habitual. "Ningú ens informa -es queixa-. Quan truquem a les diferents administracions, es passen la pilota els uns als altres, i ningú sap el motiu del retard ni quan ens pagaran".