Mostrando entradas con la etiqueta pagament. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta pagament. Mostrar todas las entradas

30 de noviembre de 2012

Sense data / Sin fecha















Sembla que algú ens ha llençat un mal d'ull, ja que aquest matí una companya de la resolució 3003 s'ha presentat a Tresoreria per preguntar quin era l'estat de les nostres beques i ha obtigut la següent resposta:

L'ordre de pagament de les beques amb resolució 3003 estava donada per avui però a ultima hora s'ha retirat per falta de diners. No se sap quan podrem cobrar, potser a finals del mes que ve, potser l'any que ve.

Així doncs, queda clar que ens oblidem dels diners que ens pertanyen per uns quans dies, però això no vol dir que ens quedem a casa sense dir res.
Sempre hem necessitat a gent que ens ajudés a difondre la situació, ja fóssin aliens al tema de les beques o gent que ha tingut la sort d'haver-la cobrat fa dies, però ara, MÉS QUE MAI, us demanem la vostra ajuda.
Difoneu tot el que pugueu, aquest bloc, els cartells, feu tweets amb els hashtags que aquí al mateix bloc podeu trobar.

FEM SOROLL. RECLAMEM ALLÒ QUE ENS PERTANY.
_____________________________________________________________

Parece que alguien nos ha lanzado un mal de ojo, ya que esta mañana una compañera de la resolución 3003 se ha presentado en Tesorería para preguntar cuál era el estado de nuestras becas y ha obtenido la siguiente respuesta:

El orden de pago de las becas con resolución 3003 estaba dada para hoy pero a última hora se ha retirado por falta de dinero. No se sabe cuándo podremos cobrar, puede que a finales del mes que viene, puede que el año que viene.

Así pues, queda claro que nos olvidemos del dinero que nos pertenece por unos cuantos días, pero eso no quiere decir que nos quedemos en casa sin decir nada.
Siempre hemos necesitado a gente que nos ayudase a difundir la situación, ya fueran ajenos al tema de las becas o gente que haya tenido la suerte de haber cobrado la suya hace días, pero ahora, MÁS QUE NUNCA, os pedimos vuestra ayuda.
Difundid todo lo que podáis, este blog, los carteles, hace tweets con los hashtags que hay aquí en el mismo blog.

HAGAMOS RUIDO. RECLAMEMOS LO QUE NOS PERTENECE.

7 de noviembre de 2012

I la 3003? / ¿Y la 3003?

Definitvament, la resolució 3003 encara està pendent d'una data de pagament.
Divendres passat vam fer una ruta per Barcelona alguns dels alumnes afectats (i uns altres voluntaris que ja havien cobrat les seves beques) i ens vam adreçar al Ministeri d'Economia, a Tresoreria i al Consorci d'Educació, on a part de posar instàncies ens van dir que possiblement es donaria l'ordre de pagament a finals d'aquest mes de novembre.
Però hem decidit fer més soroll encara, que es conegui la nostra situació, de manera que et demanem, hagis cobrat la beca o no, que t'uneixis la setmana que ve a nosaltres.

Si vols saber com, quan i on, només has de sol·licitar l'entrada al nostre grup de les Beques a Facebook fent click aquí.

Moltes gràcies i ànims a tots!
__________________________________________________________

Definitivamente, la resolución 3003 aún está pendiente de una fecha de pago.
El viernes pasado hicimos una ruta por Barcelona algunos de los alumnos afectados (y otros voluntarios que ya habían cobrado sus becas) y nos dirigimos al Ministerio de Economía, a Tesorería y al Consorcio de Educación, donde a parte de poner instancias nos dijeron que posiblemente se daría la orden de pago a finales de este mes de noviembre.
Pero hemos decidido hacer más ruido aún, que se conozca nuestra situación, de manera que te pedimos, hayas cobrado la beca o no, que te unas la semana que viene a nosotros.

Si quieres saber cómo, cuándo y dónde, sólo tienes que solicitar la entrada a nuestro grupo de las Becas en Facebook haciendo click aquí.

¡Muchas gracias y ánimos a todos!

29 de octubre de 2012

Primers pagaments / Primeros pagos

Hem rebut una notícia: el dimecres 31 seràn abonades les beques de la quarta (3004G) i la cinquena (3005G) resolució.
És una gran notícia.
Però no sabem encara per quin motiu les beques de la segona i la tercera resolució encara no tenen data de pagament. Estem en la búsqueda d'un per què, quan tinguem informació la penjarem aquí.

Enhorabona a tots els que teniu data de pagament!
Si voleu consultar l'estat de la vostra beca i veure si hi posa la vostra data de pagament ho podeu fer aquí.
________________________________________________________

Hemos recibido una noticia: el miércoles 31 serán abonadas las becas de la cuarta (3004G) y quinta (3005G) resolución.
Es una gran noticia.
Pero no sabemos aún por qué motivo las becas de la segunda y la tercera resolución aún no tienen fecha de pago. Estamos en la búsqueda de un por qué, cuando tengamos información la colgaremos aquí.

¡Enhorabuena a todos los que tenéis fecha de pago!
Si queréis consultar el estado de vuestra beca y ver si pone vuestra fecha de pago lo podéis hacer aquí.