Mostrando entradas con la etiqueta resolució. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta resolució. Mostrar todas las entradas

4 de diciembre de 2012

Recollida de firmes / Recogida de firmas


S'ha creat una recollida de firmes digital a la plataforma change.org per fer més força a la nostra crida de l'impagament d'allò que ens pertany: les nostres beques escolars del curs 2011/2012.

Si vols col·laborar, tant si ets afectat com si no, només has de prèmer AQUÍ. T'estarem molt agraïts si ens ajudes a difondre la causa.

Recordeu fer servir la xarxa social Twitter per donar més força a la difusió i viralització dels hashtags #bequesimpagades i #bequesFP.

Moltes gràcies i a continuar lluitant.
_______________________________________________________

Se ha creado una recogida de firmas digital en la plataforma change.org para hacer más fuerte nuestra llamada del impago de lo que nos pertenece: nuestras becas escolares del curso 2011/2012.

Si quieres colaborar, tanto si eres afectado como si no, sólo tienes que hacer click AQUÍ. Te estaremos muy agradecidos si nos ayudas a difundir la causa.

Recordad usar la red social Twitter para dar más fuerza a la difusión y viralización de los hashtags #bequesimpagades #bequesFP.

Muchas gracias y a seguir luchando.

29 de noviembre de 2012

Seguim igual... / Seguimos igual...

Doncs sí, els oblidats de la resolució 3003 seguim igual. No tenim notícies, ningú ens ha donat cap explicació i molt menys s'han dignat a respondre alguna de les moltes instàncies a les quals alguns de nosaltres vam dedicar tot un matí fa unes setmanes.

Teníem l'esperança de poder cobrar abans de les eleccions, però no ha estat així: som molt pocs (relativament) i encara que ens sembli que hem fet molt de soroll ni el gos més atent ens ha escoltat.

L'altre esperança era (i encara és) cobrar a finals del mes de Novembre, és a dir, demà, ja que això va ser el que ens va pensar una dona molt amable i atenta a la Tresoreria. Però tal i com van les coses, sembla que seguirem igual. Esperem equivocar-nos...

Publicarem aquí qualsevol notícia relacionada de la que ens assabentem.

Molts ànims, 3003!
_________________________________________________________

Pues sí, los olvidados de la resolución 3003 seguimos igual. No tenemos noticias, nadie nos ha dado ninguna explicación y mucho menos se han dignado a responder a alguna de las muchas instancias a las que algunos de nosotros dedicamos toda una mañana hace unas semanas.

Teníamos la esperanza de poder cobrar antes de las elecciones, pero no ha sido así: somo muy pocos (relativamente) y aunque nos parezca que hemos hecho mucho ruido ni el perro más atento nos ha escuchado.

La otra esperanza era (y aún es) cobrar a finales de este mes de Noviembre, es decir, mañana, ya que eso fue lo que nos hizo pensar una mujer muy amable y atenta en la Tesorería. Pero tal como están yendo las cosas parece que seguiremos igual. Esperamos equivocarnos...

Publicaremos aquí cualquier noticia relacionada de la que nos enteremos.

¡Muchos ánimos, 3003!

7 de noviembre de 2012

I la 3003? / ¿Y la 3003?

Definitvament, la resolució 3003 encara està pendent d'una data de pagament.
Divendres passat vam fer una ruta per Barcelona alguns dels alumnes afectats (i uns altres voluntaris que ja havien cobrat les seves beques) i ens vam adreçar al Ministeri d'Economia, a Tresoreria i al Consorci d'Educació, on a part de posar instàncies ens van dir que possiblement es donaria l'ordre de pagament a finals d'aquest mes de novembre.
Però hem decidit fer més soroll encara, que es conegui la nostra situació, de manera que et demanem, hagis cobrat la beca o no, que t'uneixis la setmana que ve a nosaltres.

Si vols saber com, quan i on, només has de sol·licitar l'entrada al nostre grup de les Beques a Facebook fent click aquí.

Moltes gràcies i ànims a tots!
__________________________________________________________

Definitivamente, la resolución 3003 aún está pendiente de una fecha de pago.
El viernes pasado hicimos una ruta por Barcelona algunos de los alumnos afectados (y otros voluntarios que ya habían cobrado sus becas) y nos dirigimos al Ministerio de Economía, a Tesorería y al Consorcio de Educación, donde a parte de poner instancias nos dijeron que posiblemente se daría la orden de pago a finales de este mes de noviembre.
Pero hemos decidido hacer más ruido aún, que se conozca nuestra situación, de manera que te pedimos, hayas cobrado la beca o no, que te unas la semana que viene a nosotros.

Si quieres saber cómo, cuándo y dónde, sólo tienes que solicitar la entrada a nuestro grupo de las Becas en Facebook haciendo click aquí.

¡Muchas gracias y ánimos a todos!

1 de noviembre de 2012

Per fi! / ¡Por fin!

Podem dir que el nostre esforç ha donat resultat, per fi!

Si sou de la segona, quarta o cinquena resolució és molt probable que al vostre compte corrent ja tingueu ingressada la vostra beca.
Si sou de la tercera, s'ha de tenir paciència, no sabem encara ni data de pagament ni res. Ens han dit que en el pròxim paquet de pagaments la 3003 hi és inclosa, però no sabem la data d'aquest pagament.

Moltíssimes felicitats a tots els que heu cobrat. La lluita ha valgut la pena.
Però encara hem de lluitar per tots els alumnes de la 3003, que la mereixen igual que tothom.

P.S.: Heu de saber que aquest blog no morirà una vegada tots tinguem la nostra beca definitivament. Hem decidit que el deixarem en espera per a l'any que ve, per a tots els alumnes que aquest any han demanat la seva beca, ja que és possible que aquesta situació torni a passar.
_________________________________________________________

Podemos decir que nuestro esfuerzo ha dado resultado, ¡por fin!

Si sois de la segunda, cuarta o quinta resolución es muy probable que en vuestra cuenta corriente ya tengáis ingresada vuestra beca.
Si sois de la tercera, hay que tener paciencia, no sabemos aún la fecha de pago ni nada. Nos han dicho que en el próximo paquete de pagos la 3003 está incluida, pero no sabemos la fecha de este pago.

Muchísimas felicidades a todos los que habéis cobrado. La lucha ha valido la pena.
Pero aún tenemos que luchar por todos los alumnos de la 3003, que la merecen igual que todos.

P.S.: Tenéis que saber que este blog no morirá una vez todos tengamos nuestra beca definitivamente. Hemos decidido que lo dejaremos en espera para el año que viene, para todos los alumnos que este año han pedido su beca, ya que es posible que esta situación vuelva a ocurrir.

29 de octubre de 2012

Primers pagaments / Primeros pagos

Hem rebut una notícia: el dimecres 31 seràn abonades les beques de la quarta (3004G) i la cinquena (3005G) resolució.
És una gran notícia.
Però no sabem encara per quin motiu les beques de la segona i la tercera resolució encara no tenen data de pagament. Estem en la búsqueda d'un per què, quan tinguem informació la penjarem aquí.

Enhorabona a tots els que teniu data de pagament!
Si voleu consultar l'estat de la vostra beca i veure si hi posa la vostra data de pagament ho podeu fer aquí.
________________________________________________________

Hemos recibido una noticia: el miércoles 31 serán abonadas las becas de la cuarta (3004G) y quinta (3005G) resolución.
Es una gran noticia.
Pero no sabemos aún por qué motivo las becas de la segunda y la tercera resolución aún no tienen fecha de pago. Estamos en la búsqueda de un por qué, cuando tengamos información la colgaremos aquí.

¡Enhorabuena a todos los que tenéis fecha de pago!
Si queréis consultar el estado de vuestra beca y ver si pone vuestra fecha de pago lo podéis hacer aquí.