Mostrando entradas con la etiqueta noticia. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta noticia. Mostrar todas las entradas

29 de noviembre de 2012

Seguim igual... / Seguimos igual...

Doncs sí, els oblidats de la resolució 3003 seguim igual. No tenim notícies, ningú ens ha donat cap explicació i molt menys s'han dignat a respondre alguna de les moltes instàncies a les quals alguns de nosaltres vam dedicar tot un matí fa unes setmanes.

Teníem l'esperança de poder cobrar abans de les eleccions, però no ha estat així: som molt pocs (relativament) i encara que ens sembli que hem fet molt de soroll ni el gos més atent ens ha escoltat.

L'altre esperança era (i encara és) cobrar a finals del mes de Novembre, és a dir, demà, ja que això va ser el que ens va pensar una dona molt amable i atenta a la Tresoreria. Però tal i com van les coses, sembla que seguirem igual. Esperem equivocar-nos...

Publicarem aquí qualsevol notícia relacionada de la que ens assabentem.

Molts ànims, 3003!
_________________________________________________________

Pues sí, los olvidados de la resolución 3003 seguimos igual. No tenemos noticias, nadie nos ha dado ninguna explicación y mucho menos se han dignado a responder a alguna de las muchas instancias a las que algunos de nosotros dedicamos toda una mañana hace unas semanas.

Teníamos la esperanza de poder cobrar antes de las elecciones, pero no ha sido así: somo muy pocos (relativamente) y aunque nos parezca que hemos hecho mucho ruido ni el perro más atento nos ha escuchado.

La otra esperanza era (y aún es) cobrar a finales de este mes de Noviembre, es decir, mañana, ya que eso fue lo que nos hizo pensar una mujer muy amable y atenta en la Tesorería. Pero tal como están yendo las cosas parece que seguiremos igual. Esperamos equivocarnos...

Publicaremos aquí cualquier noticia relacionada de la que nos enteremos.

¡Muchos ánimos, 3003!

19 de octubre de 2012

Notícia al diari ARA

Estudiants de batxillerat i FP no han cobrat beques del curs passat

Diversos estudiants de batxillerat i formació professional encara no han cobrat les beques corresponents al curs 2011-2012, tot i que el departament d'Ensenyament ja els ha comunicat que els han estat concedides i el ministeri d'Educació fins i tot els ha informat que ja han estat abonades al seu compte corrent.
Ana Coloma, de 22 anys, va acabar el cicle formatiu de grau mitjà de comerç al mes de juny, però no va cobrar la beca a finals de curs, com és habitual. "Ningú ens informa -es queixa-. Quan truquem a les diferents administracions, es passen la pilota els uns als altres, i ningú sap el motiu del retard ni quan ens pagaran".